Diagnostika BMW INPA K+DCAN s přepínačem
Rozhraní USB OBD2 BMW-INPA/Ediabas-K + DCAN umožňuje kompletní diagnostiku BMW
Čipová sada FTDI FT232RQ, vysokorychlostní přenos dat, podpora dual K-Line
Čtení, odstraňování chyb, opravy, kódování funguje s INPA, s dobrým výkonem.
Podporuje vysokorychlostní CAN (500 kbps) a nízkorychlostní CAN PT (100 kbps).
Podporuje širokou škálu modelů BMW od roku 2001 do roku 2016; Snadná instalace včetně ovladačů
Vysoce kvalitní USB diagnostický kabel K+DCAN má následující vlastnosti:
Emulace režimu CAN BUS.
Čipová sada FTDI FT22RQ.
Chybové kódy lze číst a mazat.
Snadno přepínejte mezi starými a novými modely.
Podporuje duální K-line.
Kategorie: | Diagnostiky pro danou značku vozu |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Kabel K+DCAN díky vestavěnému přepínači podporuje dvojitou linii K, takže na rozdíl od svého předchůdce (bez přepínače) nejsou problémy s většinou modulů v automobilech BMW. Díky tomuto řešení je spolehlivý a ideální pro profesionální použití.
Přepínač umožňuje připojit nebo odpojit 8 pin v rozhraní, které se používá k přenosu dat zodpovědných za diagnostiku modulů v některých BMW autech. V 90% případů by měla být tato linie připojena. Abychom lépe porozuměli principu fungování, nejprve popis typu diagnostických linií v automobilech BMW a jaké informace jsou prostřednictvím nich zasílány.
KLine - Jedná se o diagnostickou linku používanou v automobilech od roku 1996 do roku 2007. V zásuvce OBD2 probíhá přenos dat na pinech 7 a 8. E6x, E70, E87, E9x do roku 2007 probíhá přenos informací z modulů na linii 7. Také BMW e38, e39, e46, e53, e83 fungují na linii 7, jsou tak posílány informace z motoru a automatické převodovky. Ale ostatní moduly jsou však načteny z linie 8. Proto je zapotřebí aby piny 7+8 byli spojeny.
D-CAN - To není nic jiného než „modernizovaná“ diagnostická linie, která se objevila v automobilech BMW řady E v roce 2007. Zásuvka OBD2 v těchto vozech je umístěna na kolících 6 (Low-Speed CAN) a 14 (High-Speed) CAN). Od roku 2007 všechna auta BMW používají tuto linku k odesílání všech dat z modulů.
Shrnutí: Automobily BMW řady E do roku 2007 používají pro diagnostiku linky K (piny 7 a 8), zatímco od roku 2007 byly stejné informace zasílány na novější linku s názvem D-CAN. Tak že pro modely BMW řady E po roce 3/2007 postačí kabel K+DCAN bez přepínače.
Proč je tedy nutností „přemostění“ pinů 7 a 8? Protože novější modely je nepoužívají a tyto linky jsou vůči nim lhostejné, ale starší modely potřebují obě linky pro plnou diagnostiku. Linka 8 v některých autech také slouží jako port ETHERNET, pomocí kterého můžete diagnostikovat multimediální moduly CIC a NBT. Spuštění tohoto vedení společně s vedením 7 způsobí, že se na něm objeví napětí, což má za následek odpojení veškeré diagnostiky. Ano, pro tuto malou skupinu automobilů je tento spínač důležitou funkcí, bez které by žádná diagnostika nebyla možná. V ostatních případech je nejvhodnější nastavit přepínač do polohy, kde jsou připojeny piny 7 a 8.
Příklady podporovaných modelů BMW (1996–2015):
KLine MODELY | D-CAN MODELY |
BMW 1 Series E87 | BMW E60, E61 3 / 2007 |
BMW 3 Series E46 E9X | BMW E83 9 / 2006 |
BMW 5 Series E39 E60 E61 | BMW E84 |
BMW 6 Series E63 E64 | BMW E81, E87 3 / 2007 |
BMW 7 Series E38 E65 E66 | BMW E90, E91, E92, E93 3 / 2007 |
BMW X Series E53 (E83 do 09/2006) | BMW E70 (New X5), E71, E72 |
BMW Z Series E52 E85 | R56 (New Mini) |
MINI R50, R52, R53, R55, R56 | R57, R58, R59, R60, R61 |
ROLLS ROYCE |
Podporované protokoly:
- Vysokorychlostní D-CAN a PT-CAN (500 kbit / s)
- Nízký-rychlost K-CAN (100 kbit / s)
- Standardní BMW porty (rozhraní BMW-OBD) BMW ADAPTÉR 20PIN/OBD2
Podporované programy:
Rozhraní pracuje s programy jako: INPA , ISTA-D, ISTA-P, NCS Expert, DIS, TIS, SSS Progman, NFS, WinKFP, Toolset32, Navcoder, Carsoft, BTool Expert a další ...
Příklad použití rozhraní K + DCAN:
- čtení parametrů LIVE DATA během nastaveného a očekávaného provozu vozidla, jako jsou vanos, sondy, tlak čerpadla, tlak posilovače turbodmychadla, hladkost jednotlivých válců, průtokoměr atd .;
- testy ovladačů (např. test ventilátoru pro kontrolu správné funkce);
- kódování, programování a přizpůsobení modulů,
- seřízení xenonových světel;
- aktivace denních světel, funkce denních světel je převzata žárovkami dálkových světel pracujících s přibližně 20% výkonem;
- aktivace směrových světel při zavírání;
- vypnutí signálu nezapnutého pásu;
- uzavření centrálního zamykání za jízdy;
- Nastavení PDC (parkovací asistent);
- zrušit servisní prohlídku OLEJOVÁ SLUŽBA, INSP1, INSP2;
- resetování / výměna doby kontroly oleje a brzdové kapaliny;
- a mnoho dalších…
Požadavky:
- Systém Windows: XP doporučeno, 7, 8, 10, 11
- USB port;
- minimálně 10 GB volného místa na disku;
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.